Graceland Open 2013 (Iowa Tour Stop)

All Tournaments held in the state of Iowa or by Iowa affilitated clubs.

Re: Graceland Open 2013 (Iowa Tour Stop)

Postby AO » Fri Jul 05, 2013 6:45 pm

MDR_3000 wrote:
3x state champ runner up wrote:
TTrammel wrote:Maybe I'll move East seems to me they have there shit together.


You're right, the QC is the shit!


Cedar Rapids is better.


"I don't care who you are..that's funny right there!" and yeah that was a Larry the Cable Guy quote
AO
 
Posts: 4307
Joined: Wed Aug 30, 2006 11:06 pm
Location: Cedar Rapids, IA

Re: Graceland Open 2013 (Iowa Tour Stop)

Postby TTrammel » Fri Jul 05, 2013 7:35 pm

1semenking wrote:A: Wrong thread
B: your a douche(with big brass balls)
C: please move

Yeah I think I'll move right next door to the 1semenking and see how your douche works then ?????????????
I speak my mind cause I can ! And no one can do anything about it !
TTrammel
 
Posts: 179
Joined: Sun Aug 07, 2011 10:04 pm
Location: Hell

Re: Graceland Open 2013 (Iowa Tour Stop)

Postby Amando21 » Fri Jul 05, 2013 7:40 pm

Caleb walker pdga#36606 adv
Amanda Jackson #38971 int men(if no women)
Amando21
 
Posts: 2
Joined: Fri Jul 05, 2013 7:35 pm

Re: Graceland Open 2013 (Iowa Tour Stop)

Postby uhler4432 » Fri Jul 05, 2013 9:46 pm

Ron Uhlenkamp. 47066. Rec
uhler4432
 
Posts: 17
Joined: Fri Jul 05, 2013 9:43 pm

Re: Graceland Open 2013 (Iowa Tour Stop)

Postby Amando21 » Sat Jul 06, 2013 1:06 am

Josh Mcvey is in the wrong div. 929 rated in int. try again
Amando21
 
Posts: 2
Joined: Fri Jul 05, 2013 7:35 pm

Re: Graceland Open 2013 (Iowa Tour Stop)

Postby SARG27044 » Sat Jul 06, 2013 6:44 am

Amando21 wrote:Josh Mcvey is in the wrong div. 929 rated in int. try again

<935 is the intermediate cut off. Check the PDF under rules and regulations at pdga.com
SARG27044
 
Posts: 6724
Joined: Tue Jan 29, 2008 12:28 pm
Location: D.M.

Re: Graceland Open 2013 (Iowa Tour Stop)

Postby Soup » Sat Jul 06, 2013 7:51 am

Jeff Campbell and + 1 for rec, Adam Abernathy 50104, are on the way!
Soup
 
Posts: 5
Joined: Mon Jul 01, 2013 3:18 pm

Re: Graceland Open 2013 (Iowa Tour Stop)

Postby Grimm » Sat Jul 06, 2013 1:32 pm

MDR_3000 wrote:
3x state champ runner up wrote:
TTrammel wrote:Maybe I'll move East seems to me they have there shit together.


You're right, the QC is the shit!


Cedar Rapids is better.

I prefer Sutliff. They have a bridge that goes nowhere and the cheeseballs at 8:00am are to die for.
50 lashes for drinking the groups whiskey isn't steep.
Grimm
 
Posts: 1307
Joined: Fri Jul 13, 2007 9:02 pm
Location: Cedar Rapids

Re: Graceland Open 2013 (Iowa Tour Stop)

Postby LOOTOWNDISKR » Sun Jul 07, 2013 7:29 am

Hey Trammel you didn't seem to have anything to say when Blackdeer told your slow ass to hustle up at hickory hills, I know a good therapist.
LOOTOWNDISKR
 
Posts: 490
Joined: Tue Nov 24, 2009 12:58 pm

Re: Graceland Open 2013 (Iowa Tour Stop)

Postby DLCdisc » Sun Jul 07, 2013 3:04 pm

TTrammel wrote:
Beerman wrote:
TTrammel wrote:My pdga #36487 should be findable If the lazy bastered would just look ! Thanks Love seeing my name murdered all the f--kin time someone let me no who to bitch at I'll gladly take it to whomever privately ( TRAMMEL) asscrack ! :twisted: P.s And if you look it up I'm current since 1-12-2013


A simple note would have worked just fine, but if you need to bitch at someone it was me that messed up your name. I should have time to get it fixed tomorrow.

Don't no who to talk to around here to many people with there hands in the stuff never get a answer of who's the real person in charge I love go to the top doesn't bother me one bit sorry if your the asscrack beerman it just get's alittle old when people don't like someone that will speak his mind and I'm really not afraid of any outcome. ( My mouth writes checks that my ass can cash ! ) Sorry most people don't have balls and I have ( BIG BALLS OF BRASS ) just tired of the DSM disc golf Bullshit ! Maybe I'll move East seems to me they have there shit together and sevral Top notch club's and have produced pro's that are on a national Level. And to all that wanna input with there pieholes I'm right here never hear anyone talk shit when were at a Golf event huh imagine that ! Beerman thanks for the response.


Lighten up Francis :lol:
DLCdisc
 
Posts: 711
Joined: Thu Nov 20, 2008 8:33 pm

Re: Graceland Open 2013 (Iowa Tour Stop)

Postby uhler4432 » Sun Jul 07, 2013 7:17 pm

Great time yesterday. Came away with my first round over 900. A 912 during afternoon round.
uhler4432
 
Posts: 17
Joined: Fri Jul 05, 2013 9:43 pm

Re: Graceland Open 2013 (Iowa Tour Stop)

Postby TTrammel » Sun Jul 07, 2013 9:21 pm

LOOTOWNDISKR wrote:Hey Trammel you didn't seem to have anything to say when Blackdeer told your slow ass to hustle up at hickory hills, I know a good therapist.

Apparently I didn't hear or no this but whats your point if I'm slow or fast I really don't care about the other cards or Blackdeer ( whats this some Indian shit ) and the only thing thats works is 420 to calm down the monster ,
therapist are over paid people with there 2 cents , therapy whats that gonna do when I'm in the moment ? stop and count to ten yeah right more like stomp the shit out the person then count to ten. Thanks for your concerns, Here does this help F-ck off Blackdeer a little late but thats what I'd of told you if I new you were talking to me !
I speak my mind cause I can ! And no one can do anything about it !
TTrammel
 
Posts: 179
Joined: Sun Aug 07, 2011 10:04 pm
Location: Hell

Re: Graceland Open 2013 (Iowa Tour Stop)

Postby Swisher Streets » Sun Jul 07, 2013 11:48 pm

Image
Swisher Streets
 
Posts: 375
Joined: Fri Aug 21, 2009 9:48 pm

Re: Graceland Open 2013 (Iowa Tour Stop)

Postby Carter45145 » Mon Jul 08, 2013 12:40 am

Swisher Streets wrote:Image

:lol: :lol:
Can't criticize our smile...
Carter45145
 
Posts: 263
Joined: Tue Aug 17, 2010 10:38 am
Location: Decatur,IL

Re: Graceland Open 2013 (Iowa Tour Stop)

Postby LOOTOWNDISKR » Mon Jul 08, 2013 5:32 am

Hey Trammel you should take up roller derby, I hear that's a pretty rough sport.
LOOTOWNDISKR
 
Posts: 490
Joined: Tue Nov 24, 2009 12:58 pm

PreviousNext

Return to Iowa Tournaments

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests