1st Annual Dispatch & Argus B-TIER EVENT- Oct 21st/Oct 2

All Tournaments held in the state of Iowa or by Iowa affilitated clubs.

Postby RedEye19357 » Tue Oct 24, 2006 12:09 pm

GDL17921 wrote:
redeye19357 wrote:but when our confidence gets back to the level it used to be at we will both take it in the rear for awhile


:? :lol:

You think that is funny well it is because when I step back up I guess I will bend over and take that beating. :cry:
RedEye19357
 
Posts: 430
Joined: Mon Aug 28, 2006 11:12 am
Location: Earth

Postby FB32992 » Tue Oct 24, 2006 12:43 pm

Thankyou Chase and Jess you guys did a great job putting this on .I wish i could of seen a little better turnout ,but some people think they will melt.Anyhow,thanks to all of the spnosors for donated time , effort ,and money.It's great to see these businesses getting involved.I had a blast all weekend.I wish I would of shot better sunday, but that $$122$$ ace fund fund made me feeel a little better!!HAHA!!What a great pro field i wish i would of got to see them golf.Can't wait for your next event guys.
IROL LION RULES!!! show your support everyone!!!Also like to thank anyonelse that made this possible, there is alot of work putting one of these on,and a lot of people behind the scenes.Great to see everyone.I ottie ya'll
FB
"No Chain No Game"
Team Iron Lion
http://www.ironliondgs.com/
FB32992
 
Posts: 338
Joined: Sun Aug 20, 2006 9:53 pm
Location: Quad CIties

Postby nrapp41 » Tue Oct 24, 2006 9:03 pm

green jacket, gold jacket, who gives a shit? wait what was that about pros being able to move down? huh!?
nrapp41
 
Posts: 155
Joined: Fri Sep 08, 2006 12:43 pm
Location: Princeton. Yeah, not the school.

Postby Like_Water » Wed Oct 25, 2006 8:23 am

nrapp41 wrote:green jacket, gold jacket, who gives a shit? wait what was that about pros being able to move down? huh!?


yeah, that last part...what's up with that?
If it kills, I got news, it ain't a side effect
User avatar
Like_Water
 
Posts: 5845
Joined: Mon Aug 21, 2006 8:16 am
Location: Milky Way

Postby Mount » Wed Oct 25, 2006 8:57 am

I would hope that no pro actually wants to move down. Unless they are taking DFL every tournament.
Mount
 
Posts: 391
Joined: Sun Aug 20, 2006 7:20 am
Location: the best golfin community in iowa

Postby MDR_3000 » Wed Oct 25, 2006 9:03 am

I'm moving down and winning Am Nats to get an easy bid to USDGC.


It's my plan, I called it. Nobody else can do this but me.
If she can't swim....she's bound to drizzown.
User avatar
MDR_3000
 
Posts: 2966
Joined: Sat Aug 19, 2006 5:09 pm
Location: Straight outta NoCash.

Postby Eminem4president » Wed Oct 25, 2006 9:39 am

MDR_3000 wrote:I'm moving down and winning Am Nats to get an easy bid to USDGC.


Your gonna have to beat me...
I don't "Owe You" like 2 vowels...

A million here, a million there...
User avatar
Eminem4president
 
Posts: 678
Joined: Mon Sep 11, 2006 2:14 pm
Location: I'm hung like Einstein and smart as a horse.

Postby MDR_3000 » Wed Oct 25, 2006 9:56 am

done and done
If she can't swim....she's bound to drizzown.
User avatar
MDR_3000
 
Posts: 2966
Joined: Sat Aug 19, 2006 5:09 pm
Location: Straight outta NoCash.

Postby Eminem4president » Wed Oct 25, 2006 10:28 am

MDR_3000 wrote:done and done


:shock: :D :shock:
I don't "Owe You" like 2 vowels...

A million here, a million there...
User avatar
Eminem4president
 
Posts: 678
Joined: Mon Sep 11, 2006 2:14 pm
Location: I'm hung like Einstein and smart as a horse.

Previous

Return to Iowa Tournaments

Who is online

Users browsing this forum: Detra319 and 1 guest