2009 Fantasy Football - IowaDG League

Sports related topics.

Postby Like_Water » Wed Dec 30, 2009 1:51 pm

Umm, I just remembered you all paid me to get in this...or at least I think you all paid me. Anyway, I haven't paid any attention to this at all. Let me know who I owe $ too.
If it kills, I got news, it ain't a side effect
User avatar
Like_Water
 
Posts: 5845
Joined: Mon Aug 21, 2006 8:16 am
Location: Milky Way

Postby Buzzznation » Wed Dec 30, 2009 3:51 pm

Discwrangler wrote:Umm, I just remembered you all paid me to get in this...or at least I think you all paid me. Anyway, I haven't paid any attention to this at all. Let me know who I owe $ too.


I never paid. How many spots are we paying out? If I'm getting nothing for second, I'll get you the cash TD.

Yeah pretty boring championship game. I got busted by the Colts sitting. I'm not even going to take the chance this week. Going with my reliable back up Campbell :lol:
NO!......Welp!?
Buzzznation
 
Posts: 5532
Joined: Wed Sep 13, 2006 4:00 pm
Location: Best city in the nation.

Postby Sniper26 » Wed Dec 30, 2009 5:26 pm

I final of the freeloaders, nice! I checked back in the thread and it was supposed to be 90/30 payout, looks like 80/20 now. I might have a 20 pt lead, but my team is tore up with injuries and guys sitting.
User avatar
Sniper26
 
Posts: 1258
Joined: Sun Aug 27, 2006 4:16 pm
Location: Moline, IL

Postby dischawk » Fri Jan 01, 2010 11:23 pm

i havent paid yet, ill take care of it tho
Holy shit we got a psycho in league! Don't piss that kid off!
User avatar
dischawk
 
Posts: 763
Joined: Wed Apr 18, 2007 4:45 pm
Location: Waukee

Postby Buzzznation » Sun Jan 03, 2010 5:40 pm

great championship game. I'm lucky to crack 100 for both weeks combined. I made a huge mistake replacing Houston's Foster with Sammy Morris at the last minute. That was a 25 point swing. Huge week for XML.
The big difference maker was Jerome Harrison. I tried to get him as well unfortunately I was after him in the waiver's.
NO!......Welp!?
Buzzznation
 
Posts: 5532
Joined: Wed Sep 13, 2006 4:00 pm
Location: Best city in the nation.

Postby Chase20460 » Sun Jan 03, 2010 7:53 pm

dischawk wrote:i havent paid yet, ill take care of it tho


I didnt pay yet either. Who won?
http://www.ironliondgs.com
"I dont come to bow, I come to blow"- Bob Marley

"Im in the Gooooooo!" - Francine Smith
User avatar
Chase20460
 
Posts: 5202
Joined: Sat Aug 19, 2006 9:51 pm
Location: 2630 16th St. Moline IL

Postby Sniper26 » Mon Jan 04, 2010 8:09 am

I did, in a freakin BLOWOUT! 85-64 wk 16, 120-69 in wk 17 for a final score of 205-133. Steve may have won Bowling Green, but I won the Iowadg.com fantasty football league, so I got that goin for me. Even thought my waiver wire play play in week 17 was a huge factor on winning, I still don't think we should play week 17 next year. Thanks to everyone that played this year, it seemed that we had a good group of guys that actually set their rosters.
User avatar
Sniper26
 
Posts: 1258
Joined: Sun Aug 27, 2006 4:16 pm
Location: Moline, IL

Postby Chase20460 » Mon Jan 04, 2010 11:35 am

Good job Paul! Stop by whenever and Ill get your winnings for you.
http://www.ironliondgs.com
"I dont come to bow, I come to blow"- Bob Marley

"Im in the Gooooooo!" - Francine Smith
User avatar
Chase20460
 
Posts: 5202
Joined: Sat Aug 19, 2006 9:51 pm
Location: 2630 16th St. Moline IL

Postby Buzzznation » Wed Jan 06, 2010 2:20 am

Congrats Paul!
NO!......Welp!?
Buzzznation
 
Posts: 5532
Joined: Wed Sep 13, 2006 4:00 pm
Location: Best city in the nation.

Postby Like_Water » Sat Jan 30, 2010 12:01 pm

1st Place - Paul Roesner $90
2nd Place - Steve Whitson $30

Best Record - Mark Skellenger $0 :evil:

Ok, so the way I see it is I need money from Scott, Aaron, MDR and Chase.

paypal tannerduncan@hotmail.com

I'll be at a few of the ice bowls.
If it kills, I got news, it ain't a side effect
User avatar
Like_Water
 
Posts: 5845
Joined: Mon Aug 21, 2006 8:16 am
Location: Milky Way

Postby Chase20460 » Mon Feb 01, 2010 10:35 am

I told Paul I would pay him, is that okay?
http://www.ironliondgs.com
"I dont come to bow, I come to blow"- Bob Marley

"Im in the Gooooooo!" - Francine Smith
User avatar
Chase20460
 
Posts: 5202
Joined: Sat Aug 19, 2006 9:51 pm
Location: 2630 16th St. Moline IL

Postby Like_Water » Sat Feb 06, 2010 2:30 pm

Chase20460 wrote:I told Paul I would pay him, is that okay?


Yeah that's fine. Mike, do the same. Paul make sure that happens. I'll get the lindsleys to pay up, or break their knee caps, and take care of the rest.
If it kills, I got news, it ain't a side effect
User avatar
Like_Water
 
Posts: 5845
Joined: Mon Aug 21, 2006 8:16 am
Location: Milky Way

Postby Buzzznation » Wed Feb 10, 2010 2:16 pm

Discwrangler wrote:
Chase20460 wrote:I told Paul I would pay him, is that okay?


Yeah that's fine. Mike, do the same. Paul make sure that happens. I'll get the lindsleys to pay up, or break their knee caps, and take care of the rest.


Funny thing about this is I just gave Lindsley some money for the Bushwhacker Pic Em game. Should of held my own. No big deal.
NO!......Welp!?
Buzzznation
 
Posts: 5532
Joined: Wed Sep 13, 2006 4:00 pm
Location: Best city in the nation.

Postby The Donator » Thu Feb 11, 2010 2:00 pm

Sorry guys havent looked in this thread for months. Ill get $20 to whomever i know plays disc golf next, sheesh...
I speak my mind, cuz bitin' my tongue hurts
User avatar
The Donator
 
Posts: 6304
Joined: Sun Aug 27, 2006 6:07 pm
Location: West Des Moines, IA

Postby Like_Water » Thu Feb 11, 2010 2:02 pm

The Donator wrote:Sorry guys havent looked in this thread for months. Ill get $20 to whomever i know plays disc golf next, sheesh...


Just get it to me. Thanks.
If it kills, I got news, it ain't a side effect
User avatar
Like_Water
 
Posts: 5845
Joined: Mon Aug 21, 2006 8:16 am
Location: Milky Way

PreviousNext

Return to Sports

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest