Bob and Sharon

Sports related topics.

Bob and Sharon

Postby Buzzznation » Thu Apr 30, 2009 9:25 am

Big news for the Dowling Catholic community. Bob and Sharon Hanson will be returning to coach the girls basketball team. For those that don't know these are two of the best high school girls coaches ever in the state of Iowa. 5 state titles at DCHS (I got to witness 2 while I was there). They went to Waukee for a year then Creighton (not to coach basketball). Now they are coming back!!!
NO!......Welp!?
Buzzznation
 
Posts: 5532
Joined: Wed Sep 13, 2006 4:00 pm
Location: Best city in the nation.

Postby The Donator » Thu Apr 30, 2009 1:14 pm

To say they failed miserably at Waukee is an understatement. Hope they do better at Dowling.
I speak my mind, cuz bitin' my tongue hurts
User avatar
The Donator
 
Posts: 6304
Joined: Sun Aug 27, 2006 6:07 pm
Location: West Des Moines, IA

Postby Buzzznation » Thu Apr 30, 2009 2:17 pm

The Donator wrote:To say they failed miserably at Waukee is an understatement. Hope they do better at Dowling.


Did you not read my post. They have 5 state titles at Dowling. And who wouldn't fail misserably at Waukee.
NO!......Welp!?
Buzzznation
 
Posts: 5532
Joined: Wed Sep 13, 2006 4:00 pm
Location: Best city in the nation.

Postby SARG27044 » Thu Apr 30, 2009 4:36 pm

meh... I still hate Dowling. VHS Bitches!!
SARG27044
 
Posts: 6720
Joined: Tue Jan 29, 2008 12:28 pm
Location: D.M.

Postby dischawk » Fri May 01, 2009 12:44 am

Are we really discussing high school girls basketball coaches? O damn I didn't know this was such a hot topic!!!!
Holy shit we got a psycho in league! Don't piss that kid off!
User avatar
dischawk
 
Posts: 763
Joined: Wed Apr 18, 2007 4:45 pm
Location: Waukee

Postby Like_Water » Fri May 01, 2009 8:58 am

dischawk wrote:Are we really discussing high school girls basketball coaches? O damn I didn't know this was such a hot topic!!!!



It's not. Girls high school basketball is for schools without a decent men's team, like Muscatine.... :oops:
If it kills, I got news, it ain't a side effect
User avatar
Like_Water
 
Posts: 5849
Joined: Mon Aug 21, 2006 8:16 am
Location: Milky Way

Postby Buzzznation » Fri May 01, 2009 1:04 pm

dischawk wrote:Are we really discussing high school girls basketball coaches? O damn I didn't know this was such a hot topic!!!!


No, we are talking about two of the greatest coaches of any highschool sport in Iowa ever.
NO!......Welp!?
Buzzznation
 
Posts: 5532
Joined: Wed Sep 13, 2006 4:00 pm
Location: Best city in the nation.


Return to Sports

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

cron